پشتیبانی

من دیگه حرفی ندارم:|


✿آلـפּـنگـــ آتـریـــسـآ✿

Desigen / Email / Profile / Home


دیشب اینترنتم قطع شد تا رفتم تو حال بابام

با چوب افتاد به جونمو هی داد میزد دزد دزد

یهو مادرم داد زد نزن نزن دخترمونه ….

بابام تو چشاش اشک جمع شد گفت تویی دخترم ؟

چقد بزرگ شدی !

دختر : برو گمشو دیگه نمیخوام ببینمت

پسره : نه … تورو خدا … تنهام نذار

… بی تو میمیرم !

دختر : به جهنم … ول کن دستمو !

پسره با گریه : بی تو دنیا برام معنی

و مفهوم نداره !

دختر : به درک … من ازت خوشم نمیاد … بفهم …

مامان دختره : پاشو لنگ ظهره

ﺍﺯ ﮔﺮﻭﻩ 5 + 1 ﺑﻪ ﭘﺪﺭﻡ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻥ

ﮔﻔﺘﻦ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﺑﻪ ﺗﻮﺍﻓﻖ ﻫﺴﺘﻪ ﺍﯼ ﺭﺳﯿﺪﯾﻢ

ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﺑﻬﺖ ﺧﺒﺮ ﻣﯿﺪﯾﻢ !

ﺑﺬﺍﺭ ﺑﻘﯿﻪ ﻫﻢ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻥ ﺑﺒﯿﻨﻦ!

به اﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﺑﮕﻮ

“ﺑﺮﻭ ﺗﻮ اﺗﺎﻕ”

ﻣﻦ ﺩﯾﮕﻪ ﺣﺮﻓﯽ ﻧﺪﺍﺭﻡ

 

ﻣﯿﺪﻭﻧﯿﺪ ﺍﮔﻪ ﺑﻪ ﻋﺒﺎﺱ ﻗﺎﺩﺭﯼ ﻭ ﺟﻮﺍﺩ ﯾﺴﺎﺭﯼ ﻣﺠﻮّﺯ

ﮐﻨﺴﺮﺕ ﺑﺪﻥ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﻣﺸﮑﻠﯽ ﮐﻪ ﭘﯿﺶ ﻣﯿﺎﺩ ﭼﯿﻪ؟ !

ﻣﺸﮑﻞ ﺟﺎﭘﺎﺭﮎ ، ﻣﯿﻔﻬﻤﯽ ﺟﺎﭘﺎﺭﮎ !

ﭼﻮﻥ همه ﺑﺎ ﺗﺮﯾﻠﯽ ﻭ 18 ﭼﺮﺥ ﻭ ﺍﺗﻮﺑﻮﺱ ﻭ ﻣﯿﻨﯽ ﺑﻮﺱ میان..

 

تو یخچال ما تنها ظرفی که صادقه ظرف پنیره . . . والا . . .

در قابلمه رو بر میداریم توش خیاره

ظرف حلوا شکری رو باز میکنیم توش پیاز داغه

شیشه مربا رو باز میکنیم توش رب گوجس

بطری نوشابه رو باز میکنی توش عرق نعناس

بد زمونه ای شده بــــد

 

دختره هنوز سنش ۲رقمی نشده تو گوشاش النگو

انداخته به نافشم گوشواره

اونوقت من دفعه اولی که سوراخ نافمو دیدم

دو روز گریه کردم ،

فکر می کردم سوراخ شدم

کم کم بادم خالی میشه میمیرم 



نظرات شما عزیزان:

ali
ساعت15:38---27 خرداد 1395
آهنگ وبت خیلی قشنگه و ممنون که یادی از ما کردی و سری به وبم زدی
پاسخ ممنون ازشما که اومدین ...قربونت وظیفس


sara
ساعت7:13---26 خرداد 1395


مروارید
ساعت12:18---24 ارديبهشت 1395
سلام عزیزم خسته نباشی با این وبلاگ قشنگت مطالبت جالب عزیزم موفق باشی امیدوارم در همه چیزت اینقدر قشنگ باشی
پاسخ:مرسی عزیز دلم همچنین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
+ یک شنبه 7 تير 1394برچسب:,| 20:46|❀ᗩ☂ᖇᓰᔕᗩ❀|